lördag 24 november 2012

Kulturstödjare


Allt konst, dikt, måleri, skapande, filmande som jag pysslar
med är investeringar i nästa konstprojekt. Det håller mig
flytande och ger mig möjlighet att utvecklas hur jag vill.
Jag har ett litet konto där ritpeng, skrivpeng hamnar och
sedan när jag vill trycka upp något så används dessa
undanlagda pengar för själva finanseringen av nästa grej.
Utan att jag behjöver tänka på att "det ska gå runt" liksom.
Det ger mig en konstnärlig frihet som är väldigt skön. jag
slipper att ansöka om kulturbidrag och annat. De betalas
i regel ändå bara ut till föreningar. elelr så måste man
övertyga rätt person.

Jag fick ett bidrag en gång. de var till filmen Containerhund
där Film i Västmanland gick in med 2 tusenlappar och därmed
pröjsade för upptryckningen av 50 exemplar. Det var shysst!

Nu har min lilla konstkassa sinat ungefär som ett nytt
spännade skapande börjar vilja ha sin slutform. jag vill trycka
nåt och har int fliset, med andra ord.



Därför ska jag nu erbjuda ett investeringsgrepp till dej och
till dej. Och då menar jag dej. I paketform får du chansen
att hjälpa mig att skapa samtidigt som du får skön ekologisk
konst. Närodlad konst utan tillsatta gifter

Paketet innehåller

Två av de stark antalsbegränsade postrar som för tillfället finns till
beskåda på ögir eller härnere. I början av förra året var de
handgjorda  screenprinted verken färdiga. Då var det
ungefär 100 stycken. cirka tio av varje motiv. Nu är det
50 kvar och efter årskiftet kommer de plockas ner och försvinna
för alltid. De såldes ram tills nu för 500kr/styck.

Två diktböcker värde 50krx2
Eller
Novellsamlingen Lajka värde 100kr

Plus filmen Husguden. Värde ca 100 kronor

paketpriset är bara 500 kronor

alltså
2 postrar
1 novellbok eller 2 diktböcker
1 film ( Husguden )

--
kontakta mig på doghead@hotmail.se om du är intresserad
erbjudandet gäller fram till nyår eller tills dess det är slut
på poster/böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar