måndag 17 december 2012

Ett spökbidrag åt mig?

Det tråkiga var att bilen gick sönder och hamnade
på verkstad med effekten att ungefär alla mina slantar
som jag har att finansiera projekt med har tagit slut.

Det stod på tur att trycka upp exemplar av filmen
vi gjorde,  Ett spöke till dig, för att dela ut till de som var
med och gjorde filmen. Lisa, Richard, Marco och Cladam.

Men det blev ju inte så med bilskrutten.

De har haft förståelse till fullo och är alla nöjda med att
filmen finns på youtube. Mne för mig känns det lite trist
att int eha kunnat leverera det jag sagt att jag skulle göra.

Jag skickade in en modest ansökan till Film i Västmanland
och beskrev projektet och min önskan att kunan trycka upp
exemplar till de medverkande. 10 åt var och en med svaret
som F.i.V gav börjar det roliga.

Helt har inte klartecken givits men ett halvlöfte finns om
sponsring. Fantastico. Blir det verklighet så är det faktiskt
andra gången som De går in och stödjer ett filmkulturiskt
projekt som jag varit inbalndad i. Sitter bra människor där
som inte bara letar och okejar kommersiella självklarheter.

Kan de ha ett film-skaparintresse på riktigt? jag tror det!

Väldigt stolt är jag därför att förse det blivande fodralet med
symbolen som menar Landstinget i Västmanland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar