måndag 15 april 2013

En liten bokflod

Biblioteket har utsäljning av gallrade böcker och jag var
där i annan anledning, sätt upp reklam för Sovstaden, när
jag upptäckte den trevliga överraskningen.

och jag in och glutta och hitta en trevlig torr faktabok
om en massa skräckfilmer från scratch fram till cirka 1975
som boken var från. Jösses! men det fina trollet slank mig
ur näven för ur mina fickor kunde jag inte hitta en endaste
lite krona, än mindre fem.

jag cyklade hem och åter OCH DÅ VAR DEN BORTA!!

Men jag fann en massa annat toppbra! Som plåster.

Kreol. Fakta/kuriosa om New Orleans-jazz
Ruffel & Båg i Guldram. Fakta/kuriosa om Konstförfalskningar.
Allt för konsten 3. 200 sidor blandade serier från Norden
Vänta Lite... Seriebok av Jason
Du går fel väg Seriebok av Jason
Oskar Andersson - bok om honom från 1946!
Tribeca Sunset - seriebok av Henrik Rehr
De första serierna - Fakta/Kuriosa

Åtta grymböcker för bara fyrtio kronor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar