onsdag 19 juni 2013

71 timmar skräpfilm

...och med skräpfilm så menar somliga guldfilm.
Och jag är i det avseendet som Somliga. fick en beställd
box med 50 gamla skräckfilmer. Min fyrtioårspresent till
mig själv kan man säg. Och det blir ju grymt att glutta på.

Har något lite tid till övers till mig?


Den här blir ju nog den första som jag gluttar på.
Från 1946 är den med en ung Vincent Price. Han har inte ens
mustasch i filmen.

andra lovande titlar i Boxen

Beast from Haunted Cave
Count Dracula and his vampire bride
The Devil with seven faces
Dont look in the basement
Horror of the zombies
Invasion of the bee girls
The Island Monster
Moon of the wolf
The murder mansion
prisoners of the lost Universe
TNT jackson
Voodoo Black Exorcist

och många andra i boxen
Drive In Movie classics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar