torsdag 20 juni 2013

..att tacka nej ibland..


OII;
Det är en skiva med 6 stycken bitar på. Poesi och industri i
krock. Och på Bombskivor finns den nu att beställa för det
rent-ut-sagt löjligt billiga priset av tjugo kronor. Du kommer
till Bombskivors hemsida om du klickar på bilden i högerkant
av skärmen.

Annat;
Det inkommer önskningar på ritjobb och det är ju grymt kul
men jag vet inte hur jag ska kunna hantera det riktigt för hela
ritartiden är fylld till bredden och jag hinner helt enkelt inte
med alla grejer som jag skulle vilja jag göra.
Det är ett lyxigt problem kan tyckas och jag tror jag ska lösa
det genom lyx också. Nämligen att koncentrera mig på de grejer
som jag inte tidigare testat på. Grejer som jag verkligen vill göra.

Skivomslag och sådana teckningar kommer från och med nu
att gå genom stycket-innan-nämnda-bombskivor fresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar