fredag 30 augusti 2013

Ett litet ritjobb


En logga för en kvinna som ska starta upp en
verksamhet i Köping. Hon är medium och healer
och det var roligt att göra en bild till ett sådant
sammanhang. Hon har inte okejat bilden än men
ändå!
Om Örebro 9 Nov:

I höst ska jag ställa ut tavlor i Örebro under en
kväll och även läsa i min Sjusvansade Katt. Jag ska
ordna med en musikakt och en annan poet och från
Örebro kommer motsvarande.

Glädjen är stor för att jag har fått okej från självaste
Spindelhäxan och då dristade jag mig till att våga fråga
Eva, eller hennes dansgrupp Noll Corpus Produktion
om ett framträdande och jag hoppas och tror att de är
med på grejen.

Och idag fick jag ett nytt bra besked att Stockholms
poeten Tony Valner kommer. Via goda kompis K fick
jag hans namn och jag hoppas han kommer och berätta
om Hemsand 2. Läser den nu - det är nog det märkligaste
- och bland det mest underbaraste jag läst.

Från Örebro är inte namnen klara ännu men min
konstutställarkompis blir Torbjörn Larsson som målar
och fotograferar om jag förstod rätt. Har sett tavlorna på
facebook och de ser härliga ut. kommer funka med mina

Om Sjusvansad katt:

jag har fått en till recension och den var positiv och
det är återigen glädje i hela magen! Läs på länken
här POPULÄR POESI OM KATT  och där kan man
också finna bilder jag gjort och bli medlem i deras
nyuppstartade förening

Boken kan du köpa här:

Länk till BOKUS eller här Länk till BOKIA

Voff

Övrigt:
En fladdemus hängde och sov i trapphustunneln. bara
sådär!


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar