torsdag 17 oktober 2013

Boks and fist


Jag har sålt slut på första bibban med Sjusvansingar så och
därför beställde jag hem fler som kom. Blir löjligt glad att
öppna kartong och finnas sin bok där uti, fats jag gjorde lika
i somras när den kom. Nu är det laddad i varje fall, inför de
två tillställningarna i Örebro och Köping framöver.

Ronny håller på och trycker omslag till kommande vinylsingel
och den har jag gjort omslagsdesignen till. Det är årliga singeln
med EBM-musik från Sverige. Tror det blir riktigt snyggt och
tryckt är det i printscreen-tekniken.

Nedan ser du/jag/vi grundmaterialet. Blir spännande att se hur
det "lyfter" sig i slutformen.





















Arbetar mycket med att få till Poesikvällarna i Örebro och Köping.
Är spänd på hur det kommer avlöpa. Hamnat i ett läge mentalt där
man är på två ställen eller mer. Ena sidan har en jante-skugga över
sig och menar: Äsch, ingen av de som lovat kommer komma och inte
några besökare heller och det e lika bra att bara skita i allt.
Andra sidan är Hybris: Grymt vilken grej! Jag och de medverkande
är bäst! Vi bär poesin, vi bär och är konsten, VI är de som gör och
inte bara tänker att man borde! guld-karma till oss.

Håller mig till tredje alternativet: Bara rulla vidare och se det som
äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar