tisdag 15 oktober 2013

Cirkelrörelse


Jag kommer hålla i en cirkel kring poesi. För skrivare
av poesi. På ABF i Köping är det och en mycket stor
utmaning.

Cirkel har lagts ut på deras sida och när tillräckligt
många anmält sig så kommer nästa steg ske för att göra
verklighet av tanken.

Det är kul att ABF har modet att pröva detta. Jag har grunnat
ganska länge på idén och sitter just nu och filar på hur själva
cirkeln kommer fungera. Kommer bli mycket samtal med
och mellan deltagarna och jag tror också, då det är min
erfarenhet, att det kommer leda till utveckling hos alla, inkl
mig själv då det är omöjligt att inte utvecklas när man möts
i en grupp där fler delar samma intresse.

riktlinjerna skriver jag ner men kommer försöka "leda" cirkeln
mot den riktning som cirkeln vill åt. Spännande.

INTRESSERADE kan hitta mer info på denna länk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar