torsdag 5 juli 2012

Nedplockat

Nu är utställningen i Kolsva, Galleri Jeune över. Det har
varit en riktigt rolig utställning för min del, första gång p
ett riktigt galleri & allt. Komme rgärna tillbaks och visar
målade tavlor där någon gång.

Den nedplockade var screenprintade postrar och summering
av försäljning pekar på det roliga att det var en populär
utställning. jag har sålt ganska mycket och det var en tanke
som fanns: att ha ett lågt pris för att få en normal människa
att köpa sig äkta konst. De som jag själv tyckte är fräsigast
verkar dock inte varit fullträffar. som nedan har jag sålt

Dupond - 7 kvar av 13 st
Garbo - 5 kvar av 10 st
Poenk - 12 kvar av 12 st ( ingen såld )
Dödsrabatt - 13 kvar av 14 st
Solkatt - 4 kvar av 8 st
Frukt - 5 kvar av 10 st
Monroe - 13 kvar av 15 st
Kultur - 16 kvar av 16 st ( ingen såld )
Motstånd - 9 kvar av 11 st
Vello - 10 kvar av 10 st ( ingen såld )

Jag hade med lite självskrivna böcker också & de
har såld en del dom också.

poesi: Spöken i 33 A  - slutsåld
poesi: H . K. Kraxmaskin - 5 kvar
poesi: Manifesto Doghead - 7 kvar
Novell mm: Sista hemligheterna i Projekt Lajka - 7 kvar

*

På det hela en skoj upplevelse. Jag kommer sälja resterande postrar
via mail. Men inte alla. Ett antal måst jag paxa & ha med till Nora
för en helt i september då postrarna ska visas igen. Men vill man
köpa så är det bara att ta kontakt med mig. Facebook eller mail
doghead@hotmail.se ..eller vara i Nora första helgen i september.
Postrar säljs för 500kr/styck

Böcker kan du också köpa. poesiböcker 50kr/styck &
novellsamlingen "Sista Hemligheterna.." kostar 100 kr.
Den är tjockare. adios.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar