söndag 30 september 2012

En liten fimarsöndag..


Idag var jag på vinden med filmaren Cladam och
aktrisen Lisa. Hon visade sig strax vara exakt rätt
person för att gestalta det spökväsen som vi ville
fånga. Utseendemässigt var hon helt rätt och
inlevelsemässigt också. Hon var med i stunden på rätt
sätt och föreslog saker och det hela skapades gemensamt
med mig, Cladam och henne.

Cladam hade ju också ett enkelt men fiffigt grepp. jag tänkte
spela in två verisoner. Först en utan- och sedan en med
nightvision-lins. Fiifiga greppet var att film båda samtigt med
lite olika vinklar gällande.

Råmaterialet är i-o-med dagens äventyr insamlat för next
stop på lilla spökfilmsprojektet. :)

Jag tror jag klommer trycka upp en antal, numrera dem och
dela ut till de inblandande att dela ut till dem de tycker förtjänar
detta unikum till konstnräliga skapelse.

Forts följer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar