måndag 10 september 2012

Planer

Skrivandet av den nya boken, även om jag bestämt inte
skulle skriva några mer böcker, går väldigt flowe-it i nuet.
Det rusar en massa spännande från mig i texten och det gör,
på sitt märkliga egna sätt också knutpunkter till varandra
som får mig att ändå fyllas med en viss förhoppning att det
kommer resultera i en helhet.

dock vräker jag på med allt och försöker ha det nedtonat på
samma gång. inga storaslagna planer. ingen hybris. ännu..

Tråkigt:
Jga kommer inte kunna närvara vid realesen av 3D Pop
vinylen i Sthlm kommande helg. Jga har känt att jag satt mig
själv lite mycket i första rummet den senaste tiden och när
det slumpade sig så att skjutsen fick förhinder ser jag det som
ett tecken på att jag inte ska äventyra med andra än dottern
i helgen.

Roligt:
Har fått till något som jag gått och funderat på och det är att
jag ska använda bloggen för att lyfta fram kontrastböcker och
småmusik av andra. så idag har jag lagt fram dessa idéer för
ett antal förlag och skivmakare. Och det har gett frukt. Jag
kommer helt enkelt recensera och därgenom tipsa om sådan
som man int enödvändigtvis hittar i de stora bokhandlarna eller
på musikens topplistorna. Göra ett slags insats för läsar- och
lyssnarkonsumentens möjligheter att finna annat än det som är
serverat på de största faten, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar