lördag 27 april 2013

En hund at the Baggå

..ska dit och berätta om sin katt. Den märkliga
sommaren 2013 och framträda med ..ja, jag vet inte
inte riktgit ännu. Jag har min nya bok i bakfickan den
dagen dock och jag tänker mig att jag ska läsa ett
stycke ur den och kanske berätta om dess tillkomst.


Det är en bok som kanske kan komma att behöva,
för en utomstående, viss förhandsinfo. Det gör sig
nog inte att bara ta en del och börja läsa.

Jag ska nog skriva ihop ett snack.

Baggåfestivalen krockar tyvärr med Solmyraträffen
så jag kommer bara åka dit, göra min grej och sen
vända åter till Solmyra. Det är trist att missa de övriga
medverkande. Det finns en massa spännande.

Lagomorra är personliga stormissen den kvällen med
Benny & Tomas lilla musikgrupp.

Kultur i sin renaste form! Kom och var med på en
spännande och konstrastrik festival. Speciellt klockan
14.00! Då kan man höra och sen köpa boken av mig.

Här är länken till festivalen         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar