tisdag 23 april 2013

Slam! Slam! Slam!

Slam!

Bilden kommer du hitta på försättsbladet i en bok som
heter Södermalms Poetry Slam som samlat 32 poeter
och massor av deras verk.
Bilden behövdes supersnabbt och jag hittade en, denna,
i mina byrålådor. Det är från början en punkbild som jag
inte ritade klart fö jag kunde inte hitta på vad de skulle
stå på vimpeln men det kanske var meningen att den skulle
samla
damm tills det var dags för denna bok att hitta ut i världen.
~

Hemmaslam!

Vi ska ha en framträdande, jag och några andra sovstadlingar,
i sommaren och 10:e Juli på Smedjan i Köping. Café
Dammbron heter greppet och vi ska göra en grej med Sovstaden
och också föra ut det vi håller på med utanför staden.
Själv hoppas jag få visa upp min nästa bok då. Lite nervöst
och mycket skoj!

~

Limerickslam!

Daniel Lyrstedt har gjort klart sin limerickbok och jag har gjort
klart teckningarna uti den. Mycket nöjd med hur bilderna passar
i formen och med varandra. Det är närmare 50 bilder och och
det dubbla med Limerickar! jag hoppas, och tror, att han hittar
förlag för den blädderbara skrattfesten.

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar