tisdag 14 maj 2013

Sjusvansad Intervju


En inte händelselös tisdag. Idag ska jag bli intervjuad
av Magasin24 om min bok Sjusvansad Katt och om mitt
konstnärskap i största allmänhet. Det känns spännande &
lite oroligt roligt. Det är så lurigt att prata om sig själv på
ett sådantdäringa sätt. Jag är lite blygsam så men samtidigt
vill jag ju skrika till hela världen att den fantastiska boken
är på intågande.

Johanna på Tolvnitton skickad över e omslagets bild och ett
pressmeddelande och det är en smått surrealistiskt upplevelse
att läsa om sin egna bok sådär. I love it!

Hur boken ser ut hålls lite hemligt ett tag till men det magiska
datumet kan släppas och det är 1 Juni.

~

 Teckningen här ovan är från ett nystartat poesi-musik Projekt
som jag dragit igång med Jörgen Bröms. Bilden kommer
kanske inte användas men just att man startar upp någon
grej kan ju som bekant elda upp en massa inspiration.
 Jo, jag är nog den där lilla valpen som först hittar på bandnamn
och logga innan jag skaffar instrument till ungdomens garageband.

~

äventyren fortsätter..       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar