lördag 15 juni 2013

Jag drar till Tranås..

..den 23:e Augusti ska jag var med i Tranås på
Populär Poesi realese av pappersformat och jag kommer
vara en del av ett framträdande av någon form. min del
ska beröra dikten i samröre med illustrationen.

Det bottnar nog i Sovstaden att jag blev inbjuden och
tala om min syn på detta och givetvis också det att jag är
gästillustratör till det aktuella numret. Blir kul men lite
nervöst förstås.
~
Och även är jag nervös för Cash is King som jag kommer
pröva på i sommar uppe i Sthlm. Det är en slags Poetry
Slam-tävling. Man framför en dikt 3 x 2 minuter.

jag har skrivit ihop material och ska försöka träna
lite. Jag får ju också några praktiska stå-inför-publikum
tillfällen med Cafe Dammbron och Baggåfestivalen.
Får se hur det hela går.

Utveckling är det hur som helst och sådan är väl kanske
aldrig helt bekväm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar