Jag bara plockade ner filmer i jackfickan och gick dit och
dummade mej och sen kom hon som föreslagit det hela &
sen sa jag att här är ISBN för de andra böckerna också och
det är bäst om det ligger på poesiavdelningen fast det är film
för det är bok och bilder också även om det är mer ett häfte
och det blev så sagt och de får väl lösa detaljer men snart
kommer jag alltså finnas till låns på bibliotek.
Det känns väldans annorlunda och inte så mycket men
skiftigt ganska stort men inte mer än att man står och
samlar damm men ändå! ändå!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar