tisdag 16 mars 2010

Notis

Grafik till hemsidan för filmen Analoga Bloggen.
Inblandningen i den filmen är mycket rolig och
framförallt intressant. Jag kan stå lite bredvid
och iaktaga utvecklingen så väldigt nära så det är
kul-kul

Den Analoga bloggen är en film som ska spelas in i
sommar i Kungsör med omnejd och det är ett riktigt
stort projekt. Min inblandning är att rita lite bilder
för exempelvis karaktärernas t-shirtar odyl.

~

Håller på och skriftar en redogörelse för min film,
Containerhund, som ska rapporteras till
Film i Västmanland. Det är lite roligt att gå igenom
alá Kommentatorspår allt som sker på filmen, på
det sätt som jag ser det.

På biblioteket igår frågade personalen om inte det
kunde vara så att Hunden ska vara något som kan finnas
i deras hyllor. Jag ska ta med exemplar och fråga vad
det är som gäller. Kanske "sälja in" min gamla diktsamlinar
i samma sekund?

¨
Dag Vag vill ha en bild.

¨
Ronny har lösa planer för rockvideo och där blandas
jag in vad det verkar. Jag tycker det blir spännande och
det är exakt en sådan effekt som jag vill att Hunden ska
leda till. Att där framkommer en situation att man kan
använda sig av varandras konstnärskap för att skapa det
man är ute efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar