söndag 14 mars 2010

läsbar Containerhund i Eskilstunakuriren


I Lördags så hade Eskilstuna med sin intervju med mej
om filmen Containerhund och hur den kom till. Det blev
en rätt bra interjvu. Det är svårt att veta hur saker kommer
framställas i andras händer. Spexiellt då jag är en kung
av mummel och i just det specifika fall så är det inget
enkelt återberättat ting. Men journalisten lyckades hitta
vad det handlade om på ett bra sätt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar