torsdag 30 augusti 2012

Schema

Idag fick jag ett mail där någon undrade om jag ville vara med
och arbeta på ett speciellt manus. Jag blev så glad för det mailet.
jag hade blivit rekommenderad och då betyder det i förlängningen
att mitt skrivande har satt en litet kom-i-håg-märke hos någon.
Fantastiskt på något sätt.

Nu kunde jag inte helhjärtat tacka jag och anledningen när att jag är
med på flera håll än jag egentligen kan hålla rätt på. därför listan.

CONTAINER 90
Jag ritar bilder till omslaget för deras nästa skiva. bilder till
texthäftet

HUSGUDEN
Filmsnuttarna fixas och trixas med. En låty återstår 

BOK
Mitt nya långskriveri är i fullaste skaparögonblick just nu.

SPÖKFILM
Filmsession för spök-musik-video har satts i rullning på mer
allvar 

GRANBERGSKA TAVLOR
Tavlorna är målade och det inväntas vart det hela ska ta vägen.

UTSTÄLLNING POSTRAR
i helgen i Nora & vidare till Sthlm under realese av 3D-POP.

Vilande
ORIGO manusgrupp
BARNBOK illustrationer
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar