lördag 15 september 2012

En råmanus komplett

Skrivet finns en bok nu. Ett manus är korrekt att
mena. Det kvittar. Det viktiga: det finns en helhet
med en början mitt och slut. Ett verk som jag, i likhet
med det andra böckerna jag skrivit, känner är ett
fantatsiskt verk! haha! Det bästa jag skrivit någonsin
utan tvekan.

Det har faktiskt känts så och sedan vet ja inte om det
helt enkelt är en missförtådd känsla som egentligen
 menar att jag är stolt att få ihop det från pärm till pärm.

Denna färdighet som ligger i datorn är ett manus som
är av poetisk karaktär men det är inte dikter. En
dokumtärisk filosofiskgrundad redovisning av samtal
och upllevelser mellan två figurer. där den ena råkar
vara jag.

Ett vittnesmål.

Det återstår massa arbete med korrekturering och
att så men det finns där, allt som ska vara på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar