torsdag 13 september 2012

Utställning på Ögir


 Nu hänger dom där. Postrarna. och helt plötsligt på Ögir.
Det var tänkt att det skulle vara i Sthlm på Realese för
3D Pop-skivan. Men det blev inte så.

Ögir har jag haft konst på tidigare och det är roligt att de
öppnar väggarna igen. Nu är det Pop-konst-postrar och de
har ju varit en väldigt roligt projekt för det har varit här
och där och runt omkring och hållt sig aktuella på ett sätt
som jag inte upplevt tidigare i mitt skapande.

Vår genom sommaren och in i hösten har de nästan varit
upphängda nånstans konstant. En del har även sålts och om
man är intresserad så följa här en redovisning hur många som
finnes kvar. monroe är inte med på Ögir BTW

DÖDSRABATT  .............. 10 kvar
GRETA  ...........3 kvar av tryckta 10  Storsäljare
DUPOND ..... ...6 kvar av tryckta 13  otippad storsäljare
VELLO  ............9 kvar av tryckta 10  lutar åt flopp
MOTSTÅND  ...8 kvar av tryckta 11 
KULTUR ........14 kvar av tryckta 16. 
MONROE .........9 kvar av tryckta 15 
FRUKT  .............3 kvar av tryckta 10 Storsäljare, snart slut!
SOLKATT   ........1 kvar av tryckta 8   Snart slut!
POENK  ...........11 kvar av tryckta 12   Flopp?!

 
Nu hänger dom, som sagt, på Ögir. Där kommer de vara ett
tag och man kan gå ner och titta. Är man intresserad av att köpa
en poster så kan man kontakta mig på doghead@hotmail.se .
De kostar 500 kronor styck, är numrerade och signerade. Säljs
utan ramar ska man också förstå.
 
Själv tycker jag nog att dessa postrar är året julklapp!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar