söndag 11 november 2012

Ett Spöke till dig


Nu är Spökfilmen klar. jagh ar lagt ut den på You Tube & det
ska också gå att kunna se den här ovan. Bara klicka så kommer
filmen igång.

Gillar verkligen hur slutresultatet blev. Videon passade med
musiken och alla inblandade var hängivna projektet. Resultatet
talar för sig själv och personligen är jag stolt.

Gemenskap är en spännande skaparform har jag insett. Det berikar
att möta andras sätt att göra saker. Att filterara sitt genom andras.
De flesta gånger har jag tagit spindel-i-nätet-rollen men jag hoppas
att det i framtiden blir annat också. Att de som ställer upp på min
ibland rådande galenskaper bumerangar och bjuder in mig till
deras.

Tack alla inblandade. Rille, Marco, Lisa och Cladam! Ni gör mig
lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar