onsdag 19 juni 2013

Kattens eko


Sjusvansad Katt igen.

Men det händer så mycket kring den. Flera hör av sig och
gillar. Och mest grejen är också att den väsnas bland vänner.
Antingen att:

- Kolla, jag fick fina boken idag!

Eller de första feedbacken från läsare som säger att de gillar
och "funderar var jag får allt ifrån". Som om jag visste det,
morsan. Det är en succé! Jag vet naturligtvis att många köper
bok som stöd. Inte som bokstöd men som stöd för att de känner
mig och gillar min grej.

Men det är också underligt att det går utanför och på bokens
fejsboks-sida dycker upp namn som jag inte känner igen.
Den, boken, når alltså ut mer.

Och från Freke idag fick jag läsa hans tankar om boken och
runt-i-kring mig själv som skapar-person. Läs på hans
litterära hörna. Klicka på KLICKET!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar