torsdag 29 augusti 2013

Liten höstagenda

En till bild till Populär Poesi.

Det ska vara den näst sista. snyft. Det har varit
ett så roligt rituppdrag. Bra att pröva sina vingar
typ. Alla bilder har inte varit bäst men jag tycker
att jag lyckats i det att jag har gett varje dikt min
hela fundersamhet och bästa avsikter.

Hösten är här och det finns en massa äventyr
där också...

I November så kommer det blir en kulturkrock i
Örebro där jag ska läsa poesi och ställa ut tavlor.
målade en idag. Det var skoj.

Zombieöverlevnadskurs där jag är studieledare.
Faktiskt är det en fångbar realitet. Funderar också kring
att vara cirkelledare för inspirerande poesiskrivande.
Får se hur det avlöper.

Fortsätta med Bombskivor och Sjusvansad Katt förstås
och på en uppföljare. Eller en omvandlare av den
befintliga.

En hemlig grej finns också där jag är en passiv figur
ger mig mycket nöje att följa utvecklingen av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar