söndag 15 december 2013

En spindelhäxa och annat



Benny förnekar sig inte. På platsen Lagret i Bäcka,
därsom det var Kulturkrocken II, där som bandet, ibland
världens bästa band, Freaky Fairytale Band, har sin replokal,
har de en liten scen och där hittar man honom. Denna gång
som Spindelhäxan.

Jag gjorde en teckning på honom och så gick den vidare genom
Bennys känsla för posterfixning och den blev ju helt rätt får
jag lov att tycka!

Heja Benny!

Året börjar ta slut och om det kan summeras i ett ord i min
kreativa värld så blir det poesi. Det har hänt mycket på många
fronter men ändå störst märke i själen är att Sjusvansade katten
som kom ut och i dess bakvatten, att framföra min poesi inför
publik. Baggåfestivalen, Fairytalefestivalen, Cafe Dammbron, Cash is
King, Poesi för alla, Open StageVästerås och på Kulturkrocken
i Örebro och Kulturkrocken i Bäcka. Det är ju ganska många ställen
ändå. och fler blir det säkert nästa år.

Framtidsprojekt ska hållas lite hemligt men det finns lite grejer som
jag ser fram emot. närmast ligger en ny tidning/plattform/tjoflöjt
som kommer ta klivet ut från skuggorna. en kulturfrossa där alla
grepp ska smulas sönder och gjutas i nyformer.

revolutionen pågår för fullt alltså.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar