Använde mig lite av "den gamla" stilen och det funkade helt okej islutresultatet när färgen kom på. Det är alltid lurigt med färgkombon.
Men jag tycks ha fatsnati turkos på sneare tiden. Återigen galla över
nazisterna som snodde rött-svart-vitt i sin flagga.
Skrivandet går bra och jag befinner mig nu där jag trivs som bäst.
Ett tydligt och faktiskt mål och samtidigt mitt i en berättelse som
blir lite som den vill. Man styr int ehelt utan lyckas hålla tillbaks och
låta det som ska berättas så att säga berättas i egen takt. hetsar inte
mot slutet. Ta de lugnt.
Sidonotis är att Du & Jobbet har hört av sig och undrat om jag vill skriva
krönikor igen. Och det passar faktiskt riktigt bra så jag har börjat med
det igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar