måndag 26 september 2011

Tomas DiLeva Parken Zoo



En vacker höstdag som IF METALL hade hyrt hela Parken Zoo
för knegarna. Jag och familjen åkte dit och vi kom lagom för att

få se Tomas Dileva uppträda. Det var en trevlig upplevelse. Han är

en perosn som har en bakåklutat framtoning på scen och jag finner

mig stå och fundera på hur han kan få det där att verka så

enkelt. Han arbetar ju med flummet emot sig.


Nu har han i-o-försig hållit på med sin egna lilla stil ganska länge

och folket har lärt sig hur man ska förhålla sig till hans egenhet.


Mellansnack var underhållande och annorlunda.
Konserten var ganska kort tycker jag men han spelade alla de

bitar som man kan förvänta sig och på det hela taget var det en

väldigt superduper trea i betyg.


3 af 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar