tisdag 27 september 2011

Int nå Bryderi

Inte funderar jag på att köra utan längre. har man skrivit
3 böcker med illustrationer så får man fortsätta kombo-språket.
jag märker ju också att även om denna samling av noveller och
skriverier möjligen inte är så poetisk som mina tidigare böcker
så finns och kommer det ändå finnas släktskap i stil och format.

Sedan är det ju faktiskt roligt att rita

1 kommentar: