Berättelserna till min novellsmling är klara. Möjligen har en tillrackare dykt upp. men det är en ganska bra novellidé så den ska få
ligga kvar och funderas färdigt innan jag börja skriva den. och e de
innan deadline så är det gott. Är det inte innan sån gör det inget.
Ritar bilder till berättelserna nu. Det är roligt och jag tränar också
då på att iklädda mig illustratörens rock helt och hållet. Jag förösker
göra bilder som alla passar ihop i stil men ändå är varierande och ge
varje saga sin egenhet. lurigt men kul.
Denna ovanliggande är den senaste.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar