Ännu en illustration till min novellsamling. arbetet börjar nå sinfärdighet. skriverierna är färdiga och en del bilder ska ritas innan
det skickas till förlaget. Denna bild blev ganska fin tycker jag. hela
den aktuella novellen har allt en novell brukar ha. ett samtal i ett
bibliotek med konjak och öppen spis och allt. Bilden blev också
"typisk" men ändå i egen stil. mycket nöjd. inte nyskapande på
något sätt men rolig att få till.
~
Har beslutat mig för att inte vänta på Lycy Films längre och har
hoppat av manusskrivandet där. de la ju arbetet i malpåse men
nu har jag meddelat att jag inte är med längre när de startar
igen.
~
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar